VA BETER DE BAAS

Sorry

Een woord dat je als virtual assistant eindelijk mag schrappen uit het vocabulaire met je opdrachtgevers ...

"Zou je dit zo voor mij kunnen doen?"

Je wilt geen sorry zeggen. Nooit. Je wilt de allerbeste service bieden aan je opdrachtgevers.

Want dat geeft zoveel vertrouwen, dat ze je voor geen goud kwijt willen.

Toch heb je steeds vaker het gevoel dat niet alles goud is wat blinkt:

Je ziet het met lede ogen aan. Opdrachtgevers vervreemden langzamerhand van je.

Ze zijn meer tijd kwijt, omdat je niet alles kunt bieden wat je wenst.

Het voelt als een spagaat.

Jij wilt jezelf verder ontwikkelen.

Een gesprekspartner zijn.

Het zou zomaar werkelijkheid kunnen worden: vervangen worden door iemand met veel meer kennis van zaken.

Geen vreemde gedachte.

(Technische) ontwikkelingen gaan snel. Opdrachtgevers kunnen er niet omheen. Ze moeten hun bedrijf steeds slimmer inrichten om een winstgevende speler in de markt te blijven.

Ze hebben geen tijd om steeds meer mensen aan te sturen. Ze moeten beschikken over een gestroomlijnd bedrijf.

Het vak van virtual assistant vereist steeds meer kennis over online systemen, processen, sales, marketing, webontwikkeling …

Logisch

Je ziet jezelf als:

Logisch! Wees de baas van je werk en van je leven.

Graag wil ik je laten weten dat het ook voor jou binnen handbereik is …

Met onze service – speciaal voor jou ontwikkeld als virtual assistant: VA is de baas.

Beter toch?

Vanaf nu ga je met een gerust hart ‘ja’ verkopen aan je bestaande en nieuwe opdrachtgevers.

Iedere dag opnieuw.

Omdat je weet dat je snel en kwalitatief hoogstaand werk oplevert.

Wat voor werk kun je vanaf nu daaronder scharen? Laat me de meest gebruikte werkzaamheden met je delen:

Uitbesteden

Wat we dagelijks doen

Onderhouden social media

Verzorgen social media accounts, updaten profielen, uitvoeren social media audit etc.

Verzorgen administratie

Versturen facturen, betalen facturen, versturen herinneringen, voorbereiden belastingaangifte etc.

Onderhouden website

Bijwerken plugins, testen formulieren en funnels, online plaatsen nieuwe content etc.

Verzamelen info

Interviewen mensen, verzamelen en ordenen informatie, zorgen voor testimonials etc.

Onderhouden klantcontact

Versturen e-mails, support via e-mail en chat, ordenen mailbox en CRM etc.

Website design

Plannen, ontwerpen en ontwikkelen van (WordPress) website, bieden technische ondersteuning middels programmeren etc.

E-commerce

Installeren en ondersteunen betalingsgateway en ticketingsystemen etc.

Audio & video & grafisch

Opnemen en bewerken video / podcasts, creëren van beeldmateriaal met Photoshop en andere beeldbewerkingssoftware etc.

Beveiliging

Installeren, aanpassen en bijwerken van plugins / thema's, handhaven integriteit, evenals functionaliteit, probleemoplossing etc.

Overig

Integreren van webtoepassingen met HTML, CSS, JavaScript, JQuery en API's, inzichten in gebruikersinterface, cross-browser compatibiliteit etc.

Creëren pagina's

Maken formulieren voor het krijgen van leads en feedback van klanten, ontwikkelen van landingspagina's etc.

Adverteren

Inrichten Facebook ads, Google ads, bijbehorende funnels etc.

E-mailmarketing

Schrijven van nieuwsbrieven, inrichten marketing automation etc.

Grafisch vormgeving

Creëren van logos, ebook covers, headers, icons, andere grafische elementen etc.

Marktonderzoek

Uitvoeren zoekenwoordenonderzoek, analyseren websiteverkeer etc.

Genereren rapportages

Inrichten Google Analytics, Google Data Studio, opzetten KPI-rapportages, processen beschrijven etc.

Voorbereiden publicaties

Opmaken artikelen, creëren infographics, ebooks, whitepapers, brochures etc.

Audio & video

Editen audio & video (basis), uploaden audio & video, taken rondom podcasts etc.

Grafisch vormgeving

Creëren afbeeldingen voor website & social media, bewerken afbeeldingen (basis) etc.

Schrijven teksten

Redigeren teksten, voorbereiden nieuwsbrief, ontwikkelen vragenlijsten etc.

Eenvoudig samenwerken in 5 stappen

STAP 1

Klaar voor de start

Je bepaalt voor welke werkzaamheden je ondersteuning wilt: virtual assistance en/of technische ondersteuning.

Je kiest het aantal gewenste uren per maand en na betaling beschik jij over je eigen remote team. Hoe cool!

STAP 2

Je eigen remote team

Je eigen contactpersoon nodigt je uit voor een online videogesprek. Daarin leren we elkaar beter kennen, maken je verder wegwijs en beantwoorden al je vragen.

NB Dit gesprek kan trouwens ook vooraf worden gevoerd. Je plant het via deze link

STAP 3

Stuur je taak

Je stuurt een taak naar ons via een formulier. Een voorbeeld van een formulier vind je hier.

Geef ons ongeveer 48 uur om de taak af te ronden.

NB Voor een groter of nieuw project is het handig om een (video)gesprek te plannen.

STAP 4

Wij voeren uit

Wij analyseren de taak binnen een paar uur. Indien nodig ontvang je een bericht met aanvullende vragen.

Vervolgens zorgen we dat de taak wordt opgeleverd op het door jou gewenste moment.

STAP 5

Jij gaat verder

Niemand – behalve jij – weet dat wij de taak hebben uitgevoerd.

Je mag doen wat je ermee wilt. Je kunt het als zijnde je eigen werk doorzetten naar je opdrachtgever. Of je integreert het met je eigen op te leveren werk. Of nog mooier: je implementeert het bij al je opdrachtgevers.

Vertrouwen

Een remote team waar je op bouwt

Een remote team dat achter je staat. Compleet onzichtbaar voor je omgeving. Onzichtbaar voor je opdrachtgevers.

Al zullen ze vast wel iets doorhebben:

Een virtual assistant die alles onder controle heeft. Dat is niet verborgen te houden.

Je hebt meer tijd voor fijne opdrachtgevers. Je hebt meer tijd voor familie en vrienden.

Je verliest nooit meer tijd. Je hebt de sleutel in handen tot een remote team vol met een schat aan kennis en informatie.

Daar mag je te koop mee lopen. Want het is allemaal voor jou.

Jij vraagt. Wij draaien.

En als iets handiger, slimmer of sneller kan, laten we het direct weten.

We voeren voor je uit. We delen screenshots met je. We maken filmpjes voor je.

Kortom, maak van jouw verzoek een winstmachine. Je bespaart dagelijks tijd en geld. Want zonder gepruts pas je de nieuwste inzichten toe. Binnen je eigen onderneming. Bij je opdrachtgevers. Tientallen keren, honderden keren of misschien nog wel vaker.

Leer wat je graag wilt leren. Ontdek nieuwe onderwerpen waarin je geïnteresseerd bent. Desgewenst nemen we het projectmanagement voor je uit handen.

Word dé gesprekspartner van je opdrachtgevers waar je al lang van gedroomd hebt. Misschien wil je wel de online business manager worden die past bij je kwaliteiten.

Je persoonlijke remote team vormt zich als een warme deken om je heen. Kijk maar:

De 8 redenen om de stap naar je eigen remote team te zetten

Je verhoogt de omzet en winst van je bedrijf

Je helpt je bedrijf groter en betrouwbaarder te laten lijken​

Je maakt opdrachtgevers gelukkiger door meer diensten aan te bieden

Je wordt goedkoper voor opdrachtgevers (je koopt alleen in wat je nodig hebt)

Je wordt professioneler door jezelf vervangbaar te maken, handig met vakantie​

Je probeert het zonder risico uit: met het aanbod van slechts 10 uur

Je krijgt de mogelijkheid om meer te focussen op verkoop, strategie en bedrijfsontwikkeling​

Het wordt nooit 5 voor 12 in je bedrijf – ongekende rust en een leercurve waar je lang op hebt gewacht

6

Onze 6 uitgangspunten

Nederland is onze basis

Wij zijn gevestigd in Nederland. Dat betekent dat we jouw cultuur begrijpen en jouw taal spreken. In de samenwerking wordt zo geen tijd verloren.
virtual assistant culture

We bieden maandelijks een gratis overleg

Gebruik de 30 minuten zoals je wilt. We leren elkaar beter kennen. We lossen een probleem met je nieuwste klant op. We optimaliseren je processen. We delen onze nieuwste inzichten. Transparantie vinden we belangrijk. We houden niets voor je achter tijdens het (video)gesprek.
virtual assistant

We werken met hogeropgeleide professionals

Al onze professionals hebben een hbo-opleiding of hoger genoten. Of hebben jarenlange ervaring in hun vakgebied. Dat zorgt voor efficiëntie en kwaliteit in ons dagelijks werk.
virtual assistant higher educated

Het team

Nog geen 5% van de sollicitanten kan voor ons aan de slag. Met een hoog gelegde lat levert dat een slim team op. Dat succes dragen we graag aan je over.
virtual assistant

We hebben je privacy op orde

We voldoen volledig aan de AVG. Dat betekent dat je gegevens en de gegevens van je opdrachtgevers veilig zijn. Daarnaast tekenen we graag een geheimhoudingsverklaring.
virtual assistant privacy

Wij bieden een white label service

Alles wat je van ons ontvangt – teksten, video’s, ideeën, processen etc., mag je onder je eigen naam hergebruiken. Voor je eigen bedrijf en voor al je opdrachtgevers. Tel uit je winst.
virtual assistant white label

Je eigen team komt nu dichtbij

Prijzen
Virtual assistance
Technische ondersteuning
GOED
600per maand

Speciaal voor virtuele assistentie

  • 10 uren per maand

  • Eigen contactpersoon

  • Uren vervallen nooit

  • Aanpasbaar per maand

  • Projectmanagement

  • Gratis overleg t.w.v. €100

De favoriet

BETER
€15001375per maand

Speciaal voor virtuele assistentie

  • 25 uren per maand

  • Eigen contactpersoon

  • Uren vervallen nooit

  • Aanpasbaar per maand

  • Projectmanagement

  • Gratis overleg t.w.v. €100

BEST
€24002000per maand

Speciaal voor virtuele assistentie

  • 40 uren per maand

  • Eigen contactpersoon

  • Uren vervallen nooit

  • Aanpasbaar per maand

  • Projectmanagement

  • Gratis overleg t.w.v. €100

Heb je meer uren per maand nodig?

Dat is natuurlijk mogelijk.

En bij grotere projecten begrijpen we dat een vast bedrag zorgt dat je geen enkel risico loopt. Daar werken we graag aan mee.

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Problemen

Opgelost door BETER DE BAAS

Heb je nog vragen?

Of speciale wensen qua samenwerking. Want teamwerk staat bij ons op één.

Plan een gesprek

Vul het formulier in

Start een chat

Puntjes op de i

Wat ook belangrijk is

Alles wat we met je delen is uitgebreid door ons getest. Dat scheelt je heel veel uitzoekwerk.

Het is dan ook logisch om al die inzichten, spreadsheets, video’s etc. niet slechts eenmalig te gebruiken.

Voel je vrij om alles onder je eigen naam zo vaak in te zetten als nodig. Zonder dat je ons daarvan op de hoogte hoef te stellen of een vergoeding hoeft te betalen.

Het enige dat we op prijs stellen is als je je ervaringen met ons deelt. Op basis daarvan kunnen we al onze diensten nog beter maken. Daar profiteer jij natuurlijk ook weer van!

Werk wordt opgeleverd op een wijze zoals je zelf wenst. Meestal zal dat aan jou zijn, waarna jij ermee verder gaat. Maar het kan ook rechtstreeks aan je opdrachtgever zijn als je er zelf niet tussen wil zitten. Bijvoorbeeld in het geval een technische uitleg benodigd is.

We delen graag onze inzichten en maken daarvoor o.a. gebruik van video’s, spreadsheets etc.

Gewerkte tijd wordt per minuut verrekend.

Vervolgens wordt het aan de bijbehorende taak in de online projectomgeving toegevoegd, zodat dagelijks inzichtelijk is hoeveel tijd waaraan is besteed.

Het contact zal voornamelijk via de online projectomgeving lopen. Dat is de centrale plaats waar alles rondom jouw projecten is opgeslagen. Jij ziet daar net zoveel als dat wij zien. Wij houden dus niets voor je achter. Dat zorgt voor maximale transparantie. En sluit aan op ons principe van zo simpel mogelijk werken

Wanneer nodig wordt een (video)gesprek gepland of op locatie afgesproken.

Maandelijks vindt een gratis gesprek plaats met als doel om de samenwerking verder te optimaliseren, zodat je nog beter en sneller je doelen kunt bereiken.

Ja, dat is mogelijk. Zo lang als nodig is kunnen wij je bedrijf volledig overnemen.

Dat kan gepland zijn. Als je nu eindelijk de lang gedroomde wereldreis wilt gaan maken. Of ongepland. Als je graag meer tijd met een ziek familielid wilt doorbrengen.

Al die momenten wanneer je minder wilt werken, maar daar nooit aan toe kon geven, omdat je geen afscheid wil nemen van je opdrachtgevers.

Met een BETER DE BAAS – team laat je je bedrijf groeien zonder dat je er omkijken naar hebt.

In onze prijsstelling maken we onderscheid tussen technische en niet technische werkzaamheden.

Om 100% achter het opgeleverde werk te staan, moeten we zorgen dat mensen met kennis van zaken voor je aan de slag gaan. Dat betekent dat voor het programmeren, technisch onderhoud aan websites, online advertenties, SEO en vergelijkbare werkzaamheden specialisten worden ingezet.

Alle teamleden ondertekenen een geheimhoudingsverklaring.

Binnen alle online tools die we gebruiken zijn toegangsgradaties in te stellen, waardoor betrokkenen alleen toegang krijgen tot de noodzakelijke informatie benodigd voor uitvoering van de werkzaamheden.

Daarnaast kunnen we je adviseren in het veilig opslaan en delen van wachtwoorden met ons.

Alles heb je zo goed gepland en dan komt er toch een urgente taak langs. Met je handen in het haar zitten is niet nodig.

We laten graag ons werk uit handen vallen en gaan hetzelfde dagdeel nog voor je aan de slag. Omdat we begrijpen dat successen nu behaald moeten worden.

Daarvoor hebben we 2 uitbreidingspakketten ontwikkeld waarmee we urgent voor je aan de slag gaan. In het eerste pakket gedurende de weekdagen. En in het tweede pakket aangevuld met avonden en weekenden.

Alle informatie hierover ontvang je vanzelf na aankoop van je abonnement.

De kleine lettertjes in het groot

Het belangrijkste op een rij
connection

Aan al het goede komt een ... magische ervaring

Klaar voor de start?

Wat fijn dat je tot hier bent gekomen. Dat betekent dat je interesse hebt.

Een uitnodiging voor de volgende stap is dan ook op z’n plek.

Een nieuwe wereld zal zich aan je ontvouwen. Een wereld waaraan we continu bouwen met als doel om jou het maximale uit je bedrijf en leven te laten halen.

Wij zijn er NU klaar voor. Jij ook?

Plan een gesprek in wanneer het je uitkomt. Jouw toekomst begint nu:

Of koop direct het beste pakket. Erna nemen we contact met je op voor het plannen van het gratis startgesprek.

Op je bedrijf beter de baas,

Steven Verwaard

Vul onderstaand formulier in. Binnen 24 uur sturen we je een reactie, zodat je je kunt focussen op het succes van je onderneming.

We gebruiken cookies om je een optimale ervaring op onze website te geven. Als je doorgaat op deze website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.